طراحی سایت فروشگاهی - کمک به دیگران برای درک مزایای طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

Wiki Article

شما در دنیای اینترنت ممکن است با هزاران طراح سایت مواجه شوید که هر کدام بنا به معیارهای خود قیمتی برای سایت آماده فروشگاهی وردپرس را به شما پیشنهاد دهند. در این مواقع سوالی که برای خیلی ها پیش می آید این است که کدام جدول قیمت طراحی سایت با وردپرس واقعی تر و معقول تر است و برای طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای مناسب تر می باشد؟ در این قسمت برخی از عوامل تاثیرگذار بر جدول قیمت طراحی سایت با وردپرس و طراحی فروشگاه آنلاین را ذکر خواهیم کرد.

۷. انتشار ۷ محصول رایگان برای هر دسته‌بندی (انتشار محصولات به صورت کپی پیست می‌باشد و سئو کامل نمی‌شوند)

قیمت طراحی سایت با وردپرس قیمت طراحی سایت ارزان جدول قیمت طراحی سایت فروشگاهی

لیست جدول قیمت طراحی سایت با وردپرس، قیمت سفارش طراحی سایت

خرید هاست یا میزبان وب: هاست ها فضاهایی هستند که اطلاعات موجود روی سایت را نگهداری می کنند. هاست ها یا میزبان وب را باید در زمان ساخت سایت از شرکت های ارائه دهنده ی هاست تهیه کرد.هزینه های مربوط به هاست ها سالانه است که پس از پایان هر سال احتیاج به تمدید دارد و تعرفه آن بستگی به کیفیت آن دارد، هرچه کیفیت بالاتر باشد؛ تعرفه آن نیز بالاتر می رود.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی با ورد پرس چگونه محاسبه می شود؟ جدول قیمت طراحی سایت ارزان

بسته به الگویی که در طراحی وب سایت شما استفاده شده، ممکن است برای بهینه سازی موتورهای جستجو مناسب نباشد.

طراحی ریسپانسیو یا واکنشگرا برای سایت آماده فروشگاهی وردپرس یک روش متداول برای طراحی وب سایت هایی است که هم در رایانه و هم در گوشی های هوشمند و دیگر ابزارهای الکترونیکی به درستی کار کنند مانند سایت آماده فروشگاهی وردپرس.

البته اگر بخواهیم دقیق تر قیمت و تعرفه طراحی سایت های فروشگاهی را بررسی کنیم باید بگوییم با توجه به اینکه هیچ محدودیتی در اضافه نمودن ویژگی و امکانات  جدید به این وب سایت ها وجود ندارد قیمت نهایی نیز محدودیت خاصی نداشته و ممکن است براساس نیازهای مشتریان و سازمان ها فراتر نیز برود.

نکته حائز اهمیت این است که در جدول بالا تنها برخی از ویژگی ها و امکانات پر طرفدار ذکر شده است.در حقیقت برای اضافه کردن ویژگی اختصاصی که در نظر دارید و یا هر امکان دیگری که در این لیست وجود ندارد هیچ محدودیتی برای برنامه نویسان و طراحان شرکت آوینا وجود نداشته و دانش و تجربه تیم های مختلف در این شرکت امکان طراحی و اجرای پیچیده ترین فرایندها برای وب سایت را فراهم کرده است.

گسترش روز افزون فضای مجازی و تجارت های آنلاین موجب شده تا هر کسب و کاری نیاز به یک وب سایت مخصوص به خود داشته باشد.

ثبت پروژه رایگان دسته‌بندی‌ها پروژه‌ها خدمات آزمون‌ها آزمایشی نحوه کار

که در این مورد مذاکرات اولیه و قراردادهای طراحی سایت می تواند تا حدودی کمک کننده باشد.

و همین مناسب بودن تعرفه طراحی یکی از عواملی است که کاربران زیادی را ترغیب به استفاده از آن می کند. هزینه سفارش سایت با وردپرس به نسبت ارزان است.
هاست وردپرس با توجه به معیار های مشخصی مثل حافظه، سرعت، میزان ترافیک و ویژگی های اختصاصی دیگری دسته بندی میشود. به طور معمول بسته به نوع کارکرد یک وب سایت پلن هایی طراحی می شود. این پلن ها با در نظر گرفتن میزان سرعت، میزان حافظه و ترافیک به صورت اعتباری و چند ماهه عرضه می شوند. قیمت حدودی هاست وردپرس از حدود ۳۰ هزار تومان تا حدود ۵۰۰ هزار تومان البته برخی هاست های اختصاصی هزینه های بسیار بالاتر و ماهیانه دارند که باید در نظر گرفته میشود البته در این بین معیار های متفاوتی اعم از معیار های اصلی و معیار های فرعی مثل مدت اعتبار دخالت دارد.

درخواست قابلیت بیشتر یک وبسایت یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در جدول قیمت طراحی سایت با وردپرس می باشد ، به عنوان مثال زمانی که شما یک پلانی مانند پایه یا حرفه ای جهت طراحی سایت انتخاب کرده باشید، زمانی که امکانات بیشتری نسبت به آن پلان درخواست کنید به ازای هر قابلیت هزینه ی جداگانه ای علاوه بر توافق اولیه متحمل می شوید. جدول قیمت طراحی سایت

بارگذاری قالب وردپرس سايت منبع در هاست و دامنه و تنظیم کردن آن از جمله هزینه های جانبی طراحی وب سایت می باشد.

محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا برای طراحی سایت در دنیا، بدون شک سیستم وردپرس است. امروزه بیش از یک چهارم سایت ها در دنیا با سیستم وردپرس کار می کنند. این امر به دلیل نسخه ی رایگان و منبع باز وردپرس می باشد. البته باید توجه داشت که استفاده از وردپرس کاملا رایگان نیست زیرا شما در هر حال باید برای وب سایت خود هاست و دامنه تهیه نمایید. برای قیمت طراحی سایت ارزان در طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای می توان ارزانترین حالت هاست وب سایت و دامنه را انتخاب نمود.

قابل افزایش با افزونه های وردپرس : نرم افزار اصلی وردپرس را میتوان با افزونه های وردپرس توسعه داد.

برای مثال کسب و کارهای محلی و کوچک و یا افرادی که با یک ایده ی اولیه و داشتن سرمایه ی اندک قصد ورود به تجارت را دارند بهتر است از طراحی سایت ارزان استفاده کنند. این اتفاق باعث می شود که ریسک از دست رفتن سایت هزینه ی چندانی به عنوان خسارت را تحمیل نکند.

مجموعه وب جوان نیز با در نظر گرفتن نیاز شما، پلن های طراحی سایت وردپرسی، خدمات پشتیبانی و آموزش های لازمه را ارائه کرده است.

پکیج پایه به ارزش ۱,۹۳۶,۰۰۰ می‌باشد که شامل خدمات زیر است:

با توجه به موارد گفته شده ی بالا متوجه شدیم عواملی که تاثیر مستقیم بر روی هزینه های احتمالی قیمت سفارش طراحی سایت آماده فروشگاهی وردپرس می گذارند چه چیزهایی هستند، به همین دلیل زمانی که می خواهیم از یک شرکت درخواست طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای را داشته باشیم تمام این نکات را مد لحاظ قرار داده که دقیقا چه چیزی از یک سایت می خواهیم، آیا صرفا وجود یک وب سایت در سطح اینترنت و طراحی فروشگاه انلاین است؟ یا اینکه بخواهیم با رقبای خود که از طریق سایت به کسب و کار پرداخته و سود کلانی از این طریق به دست آورده اند به رقابت بپردازید؟

نکته حائز اهمیت این است که در جدول بالا تنها برخی از ویژگی ها و امکانات پر طرفدار ذکر شده است.در حقیقت برای اضافه کردن ویژگی اختصاصی که در نظر دارید و یا هر امکان دیگری که در این لیست وجود ندارد هیچ محدودیتی برای برنامه نویسان و طراحان شرکت آوینا وجود نداشته و دانش و تجربه تیم های مختلف در این شرکت امکان طراحی و اجرای پیچیده ترین فرایندها برای وب سایت را فراهم کرده است.

اگر کسب و کار شما به وب سایتی نیاز دارد تا مشتریان از شرکت شما و آنچه شما ارائه می دهید مطلع شوند، وب سایت وردپرس گزینه ای عالی است.

لازم است با نگاهی بازتر به قیمت های اعلامی کنید. از طرفی بخاطر داشته باشید معمولا شرکت های طراحی سایت قدیمی تر همچنان از تکنولوژی های قدیمی استفاده می کنند به دلیل اینکه بروزرسانی و همسان سازی مجدد تمام بخش های سازمان با سیستم های جدید هزینه بسیار هنگفتی نیاز خواهد داشت. از طرف دیگر، بزرگ بودن شرکت طراحی لزوما به معنی حرفه ای تر بودن و بروزتر بودن نیست.

مجموعه ی متنوعی از ابزارها و امکانات یکپارچه برای ایجاد فروشگاه اینترنتی شما ... ارتباط با ما

خدماتی که شما مشتری عزیز به صورت پیشفرض روی تمامی وب‌سایت‌های فروشگاهی از بنده دریافت می کنید:

Report this wiki page